מעבר למשרד חדש

מעבר למשרד חדש מלווה באתגרים שונים, אחד מהם הוא העברת ציוד המחשוב, האינטרנט, קווי התקשורת של העסק והתקנתם וחיבורם מחדש. לעיתים מדובר בפרויקט לא פשוט, אך אם עושים אותו ביעילות, זריזות ובמקצועיות הוא יכול להיות מהיר וקל.

כמה זמן אורך התהליך?

אחת השאלות שעולות היא כמה זמן ייקח תהליך העברה, החיבורים וההתקנה. אורך זמן התהליך תלוי בכמה דברים – רמת המוכנות של המשרד / בית העסק החדש להתקנת הציוד ובהכנות שנעשו לקראת המעבר. כתלות בפרמטרים אלה תהליך העברה יכול לקחת בין כמה שעות לכמה ימים.

פרמטר הזמן הוא חשוב כיוון שכל יום בו מערך התקשורת ותשתיות האינטרנט מושבת מהווה פגיעה בהמשכיות העסקית וקיימים עסקים רבים אשר לא יכולים להרשות זאת לעצמם.

מה שלבי התהליך?

שלב א'

תחילה, חשוב להזמין את אנשי המחשוב לסיור במשרד החדש על מנת שיוכלו לערוך תכנון נכון של תשתיות המחשוב. כך יוכלו אנשי המחשוב לענות על הצרכים שלכם בעת ההתקנה.

זכרו, תכנון נכון חוסך זמן!

שלב ב'

בשלב השני יש לבצע ניתוק של ציוד התקשורת, השרתים והמחשבים. פירוק הציוד נעשה על ידי הצוות המקצועי של חברת OSL. בעת הסידור חשוב לשמור על סדר – של מי כל מחשב, לאן כל דבר שייך וכו'. ככל ששלב הפירוק יהיה יותר מסודר כך ההרכבה תהיה יעילה, נכונה וזריזה.

שלב ג'

השלב השלישי הוא יום המעבר, באותו יום חשוב לדאוג לתשתית רשת פעילה כדי למנוע בזבוז זמן וכדי שמתקיני חברת OSL יוכלו לבצע את עבודתם.

צוות OSL ידאג לבצע את ההתקנה כמה שיותר מהר וביעילות מרבית כדי שעסקכם יוכל לחזור לתפקוד מלא במהרה.

OSL

אנחנו ב-OSL נותנים שירות מקצה לקצה, מתכננים את תשתיות המחשוב ומבצעים את העברה וההתקנה בזריזות ויעילות כדי לחסוך לכם זמן וכדי לעזור לעסקכם לחזור לתפקוד מלא כמה שיותר מהר.

לייעוץ והכוונה לגבי המעבר הקרב והצעות מחיר צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

בהצלחה!

שתף את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email